Framgång i fäktning för Åbodamer -- kvartett tog hem guldet Guldkvartetten Vilma Vehviläinen, Nina Hyvönen, Inka Mikkilä och Rilla Ritakallio. Foto: Marjaana Tapio Publicerad: 12.10.2020, 14:44 Åbo Fäktares damer tog FM-guld i söndagens tävlingar i värjfäktning. Tävlingen ordnades i Kuppis idr Dela artikeln KOMMENTARER
”Sommaren skulle bli långtråkig annars”– så här många barn deltar i ÅIFK:s legendariska sommarläger11.6.2026, 15:15