Skåpbilschaufför blåste 1,5 promille ÅU-foto. ÅU Publicerad: 15.8.2019, 18:26 En skåpbilschaufför i Åbo hamn åkte i går morse fast för att köra onykter. Mannen misstänks för grovt rattfylleri och fick tillfälligt körförbud. ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 15.8.2019, 18:26 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00