Bil fattade eld i Skanssis parkeringshall Arkiv/ÅU ÅU-foto ÅU Publicerad: 11.6.2019, 18:37 En personbil fattade eld i köpcentret Skanssis parkeringshall på tisdagseftermiddagen. Bilens ägare f ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 11.6.2019, 18:37 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00