Åbo stad får betala då vatten rann in i höghuskällare – felkopplade rör var orsaken Stefan Holmström Publicerad: 10.1.2022, 17:41 Ett störtregn sensommaren 2019 blev dyrt för Åbo stad. Det gick nämligen så att stadens avloppssyste Stefan Holmström Ge respons åt redaktören Publicerad: 10.1.2022, 17:41 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00