Åbo stads anställda var sjuka i snitt 17 dagar 2020 – "Det märkligaste och mest belastande året" Stefan Holmström Publicerad: 26.3.2021, 20:00 De anställda vid Åbo stad var i fjol sjukskrivna under 4,8 procent av året. Det här motsvarar drygt Stefan Holmström Ge respons åt redaktören Publicerad: 26.3.2021, 20:00 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00