Chefsöverläkare: Fler än någonsin ligger på sjukhus med corona – men andra sjukdomar ligger bakom flera av fallen Johan Backas Publicerad: 3.1.2022, 14:47 Chefsöverläkare Mikko Pietilä säger att 29 personer låg intagna på ÅUCS med coronasmitta under månda Johan Backas Ge respons åt redaktören Publicerad: 3.1.2022, 14:47 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00