"De hade fått komma mycket tidigare" – så kommenterar några Åbo- och Helsingforsbor de nya restriktionerna Annina Suominen Publicerad: 25.2.2021, 17:18 ÅU frågade några personer på gatan i Åbo vad de tycker om striktare restriktioner och att restaurang Annina Suominen Ge respons åt redaktören Publicerad: 25.2.2021, 17:18 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00