Det blir dyrare att skicka brev ÅU-Foto ÅU Publicerad: 5.4.2018, 8:33 Brevportot höjs den 4 maj på grund av minskade utdelningsvolymer och högre hanteringskostnader. Fixv ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 5.4.2018, 8:33 Dela artikeln KOMMENTARER
Brist på arbetskraft kan hota Åbovarvets fortsatta framgång: ”Våra egna utbildningar räcker inte”9.6.2026, 17:00