McDonalds öppnade i dag sin tredje restaurang i Åbo – "Vi kände att vi borde finnas på den här sidan av staden också" Restaurangchef Joakim Kaliva har lång erfarenhet från McDonalds. Johan Backas Publicerad: 28.3.2022, 17:12 – Mäccen är bäst, därför kommer vi hit. Här får man bäst valuta för pengarna. Det är Lilja Kronström Johan Backas Ge respons åt redaktören Publicerad: 28.3.2022, 17:12 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00