Valio använder nu växtbaserade tetraförpackningar för mjölkprodukter ÅU Publicerad: 30.1.2019, 8:01 Målet är att också saftförpackningarna ska bli fossilfria. Valios alla tetraförpackningar görs i dag ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 30.1.2019, 8:01 Dela artikeln KOMMENTARER
Spannmålen tappar mark i Åboland – ”Man förlorar nog rätten att klaga om man sår spannmål i år”25.6.2026, 5:15