Ytterligare ett besvär mot torgparkeringen Åbo Salutorg. ÅU-foto. ÅU Publicerad: 5.1.2018, 17:33 Två parter har lämnat in besvär mot byggandet av torgparkeringen i Åbo. Förutom Ortodoxa kyrkan (se ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 5.1.2018, 17:33 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00