Åboborna gillar sina nya växthus som lyser upp åstranden Det ena växthuset finns vid Dombron och det andra i Korpolaisbacken. Foto: Monica Forssell Johan Backas Publicerad: 5.2.2019, 18:11 De två växthusen som Åbo stad låtit placera vid åstranden har fått ett gott mottagande, säger Mari H Johan Backas Ge respons åt redaktören Publicerad: 5.2.2019, 18:11 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00