Åbo djurhem öppnar igen efter att fågelinfluensa upptäcktes där All verksamhet vid Åbo djurhem har i praktiken avbrutits på grund av fågelinfluensafallet.Foto: Timur Yilmatz ÅU Publicerad: 29.3.2018, 16:59 Åbo djurhem har öppnat dörrarna och det är möjligt att igen föra djur dit. ÅU skrev på onsdagen att ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 29.3.2018, 16:59 Dela artikeln KOMMENTARER
Spannmålen tappar mark i Åboland – ”Man förlorar nog rätten att klaga om man sår spannmål i år”25.6.2026, 5:15