Maria Ohisalo greppar De grönas ordförandeklubba Maria Ohisalo, De grönas ordförande. Foto: Sofia Westerholm/SPT SPT Publicerad: 15.6.2019, 15:48 Med stormsteg har De grönas Maria Ohisalo tagit sig fram inom politiken. Hon har en bakgrund som ord SPT Ge respons åt redaktören Publicerad: 15.6.2019, 15:48 Dela artikeln KOMMENTARER
”Jag trodde först det var ett skämt” – Åbobon Emma-Lina Laaksonen vann SLS studentpris 22.6.2026, 13:00