Yngve Engblom från Kimito fick Finlands Vita Ros medalj Yngve Engblom t.h. fick utmärkelsen av fullmäktiges ordförande Veijo Lücke. Sedan blev det "medaljkaffe" för hela fullmäktige. ÅU Publicerad: 13.3.2018, 15:39 Finlands Vita Ros ordens medalj av första klass med guldkors - den utmärkelsen fick Yngve Engblom fr ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 13.3.2018, 15:39 Dela artikeln KOMMENTARER
Spannmålen tappar mark i Åboland – ”Man förlorar nog rätten att klaga om man sår spannmål i år”25.6.2026, 5:15