Corona i TPS stoppar inte matcherna ÅU Publicerad: 1.2.2022, 12:15 Tre spelare i ishockeylaget TPS har testats positivt för covid-19. De är Markus Nurmi, Mikael Pyyhti ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 1.2.2022, 12:15 Dela artikeln KOMMENTARER