Förbindelsebåten stannar inte längre automatiskt på Tunnhamn i Hitis skärgård m/s Stella trafikerar i Hitis ruttområde. Foto: Jarmo Vehkakoski ÅU Publicerad: 13.12.2017, 14:58 Förbindelsebåten m/s Stella kommer inte i fortsättningen att automatiskt ta i land på Tunnhamn i Hit ÅU Ge respons åt redaktören Publicerad: 13.12.2017, 14:58 Dela artikeln KOMMENTARER
Spannmålen tappar mark i Åboland – ”Man förlorar nog rätten att klaga om man sår spannmål i år”25.6.2026, 5:15