Kimitoöns kommun anställde ny läkare Inte längre huvudhälsostation. Medan hälsostationen i Kimito renoverades var servicen styrd till Dalsbruk. I början av december återupptar Kimito-stationen sin verksamhet. Foto: Anja Kuusisto Dan Lolax Publicerad: 9.1.2018, 13:39 Läkarsituationen i Kimitoöns kommun ser bättre ut än på länge. Omsorgschefen Maria Wallin säger att Dan Lolax Ge respons åt redaktören Publicerad: 9.1.2018, 13:39 Dela artikeln KOMMENTARER
Spannmålen tappar mark i Åboland – ”Man förlorar nog rätten att klaga om man sår spannmål i år”25.6.2026, 5:15