Åbobon Leo Landor i SM-kvartsfinal med sitt Södertälje SK – "Ingen räknade med oss" Leo Landor. Privat bild. Fredrik Häggman Publicerad: 22.3.2018, 6:58 I höstas packade Åbobördige Leo Landor väskan och lämnade hemstaden Åbo för att testa sina vingar ut Fredrik Häggman Ge respons åt redaktören Publicerad: 22.3.2018, 6:58 Dela artikeln KOMMENTARER